پایگاه خبری بهگزین (ویژه لوازم خانگی و آشپزخانه)
دارای مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها
دوشنبه 29 آذر 1395 :: نویسنده : بهگزین
بهره گیری از شیوه های جدید تبلیغ با هدف گسترش فرهنگ مصرف استفاده درست از لوازم خانگی و آب در شسشو کلید خورد.

به گزارش خبرنگار بهگزین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روزنامه جهان اقتصاد، شرکت پریل با استفاده از شیوه ای نوین در بازاریابی در مجتمع ارگ تجریش محصول جدیدی را برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشیویی به بازار معرفی کرد.

ماجرا از جایی آغاز شد که بلندگوهای مجتمع به طور ناگهان خبر از وقوع یک اتفاق در بیرون از مجتمع را اعلام کردند، در این اعلام عمومی، مسئولان حراست از مردم خواستند خونسردی خود  راحفظ کرده و قول دادند تا لحظاتی بعد تصاویر اتفاق را از مانیتورهای طبقات به آنها نشان خواهند داد؛ پس از دقایقی تصاویری از بیرون مجتمع که حضور نیروهای امدادی را نشان می داد پخش شد اما چند لحظه بیش تر طول نکشید که با نشان دادن یک ماشین ظرفشویی در تصاویر، حاضرین درمجتمع متوجه شدند که اتفاق ناگواری رخ نداده است.

خودکشى ماشین ظرفشویى در مجتمع تجارى!

مسئولان شرکت پریل درباره این شیوه تبلیغات این چنین اظهارنظر کردند : بهره گیرى از تکنولوژى چند سالى است در میان جامعه رواج پیدا کرده اما عدم آگاهى مردم از استفاده صحیح از تکنولوژى سبب شده تا خانواده ها با مشکلات زیادى مواجه شوند.

این شرکت تولید کننده محصولات شوینده با آغاز کمپین استفاده صحیح از ماشین ظرفشویى، تلاش دارد تا با حمایت از اقتصاد خانواده، نقش موثرى در حفظ محیط زیست و انرژى هاى طبیعى داشته باشد.

بر همین اساس شرکت پریل با اجراى یک برنامه  آموزشى- تبلیغاتى در مجتمع ارگ تجریش و با دستمایه قراردادن خودکشى یک ماشین ظرفشویى با نام “دیشى” و با همراه کردن صدها مخاطب در این مجتمع،تلاش کرد تا مصرف کننده ایرانى را با این کمپین همراه کند.

مصرف کنندگان ایرانی از تبلیغات سنتی خسته شده اند:

در حاشیه این مراسم رحیم شیوری مدیر بازاریابی این شرکت با تاکید براینکه مصرف کنندگان ایرانی از تبلیغات سنتی خسته شده اند ،اظهار کرد: ما در تلاش هستیم تا با استفاده از شیوه های جدید و ظرفیت شبکه های مجازی تبلیغات متفاوت و درازمدتی را به مدت ۸ ماه باهدف تبلیغ محصول و استفاده درست از لوازم خانگی به ویژه ماشین ظرفشویی و لباسشویی آغاز کنیم .

همچنین عدم آگاهى مردم از استفاده صحیح از لوازم خانگى و مخصوصا ماشین هاى ظرفشویى سبب شده تا علاوه بر مصرف بى رویه آب و برق که گنجینه دنیاى کنونى است، خسارت هاى بسیارى به ماشین هاى ظرفشویى وارد شود که رابطه مستقیمى با ضربه به اقتصاد خانواده دارد.

شیورى افزود: کمپین استفاده صحیح از لوازم خانگى و مواد شوینده با کیفیت و مجاز از امروز آغاز شده  به مدت ۸ ماه ادامه خواهد یافت.کاراکترها و شخصیت هاى انیمیشنى با هدف آموزش و آگاه ساختن مردم طراحى شده و پیش بینى مى کنیم این کمپین و نحوه اجراى آن  با استقبال خوب مردم مواجه شود.

وی در ادامه افزود : امروز تعداد زیادى از مردم در آغاز این کمپین و نمایش، ما را همراهى کردند و امیدوارم بتوانیم با حمایت و همراهى مردم و رسانه ها نقش موثرى در حفظ محیط زیست و اقتصاد خانواده ایرانى داشته باشیم. مسوولیت اجتماعى ما به عنوان یک برند محبوب بین المللى ایجاب مى کند تا حامى سیاره عزیزمان و خانوار ایرانى باشیم.

گفتنى است ” فلش ماب” ساخته شده با نام ” ماریا و دیشى” توانست مخاطبان بسیارى  را غافلگیر و جذب کند، همچنین انتشار این ویدئو در فضاى مجازى نیز با استقبال بسیارى مواجه شد.” ماریا و دیشى” به زودى در خانه هر ایرانى حضور خواهند داشت.






نوع مطلب : خبر، 
برچسب ها : ظرفشویی، آب، پریل،
لینک های مرتبط : جهان اقتصاد،
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :